loading...
وفا
جواد بازدید : 163 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

1-نفس باد صبا / عشق از جنس طلا / دوری و دفع بلا / یاری از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

 

 

 

2-از عشق بگو خطاست / از رفاقت بگو بی وفاست / از تو میگم که وجودت از طلاست



3-بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است : تو !



4-از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی ، بازهم بهم میرسیم ، زمین بیهوده گرد نیست !



5-قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !



6-کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."



7-تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟؟ دو تا عاشق.

دو همراه که بی هم می میرن. با هم خاکی میشن ، بدونه هم زیره بارون نمیرن ،  کاش آدما هم یه کم از کفشاشون یاد بگیرن...



8-پرسیدند : دوستش داری ؟ گفتم : دنیای من است گفتند : دوستت دارد ؟ گفتم : تنها سوال من است...



9-وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه ! وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه ! 
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز !



10-نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم تو… تمام گُمشده منی


هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی


11-تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست بدون که هرلحظه دلم در همه جا به یاد توست



12-دارمت دوست به حدی که خدا می داند این گفته فقط باد صبا می داند مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شود که همه پیکرمن زیر زمین خاک شود



13-نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند ...

 



14-حواسم رو هر کجا پرت میکنم باز کنار تو میوفته ! 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 2,607
  • بازدید کلی : 25,303