loading...
وفا
جواد بازدید : 166 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

قانون دومنیوتن(پایستگی عشق): عشق در پسران هرگز از بین نمیرود بلکه از دختری به دختر دیگرانتقال میابد!

 

سوهان قمساخت چین رسید*حاج چینگ چونگ وپسران*

 

کی گفتهزبان فارسی آسونه ؟
حالا جاهای خالی روبا (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:
.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یهاحمقم.

 

این اس ام اس را برای 5نفر بفرست جدی میگم حاجت میگیری من خودم اول قبول نداشتم مشقهامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد!

 

با توجه بهتحریم از این به بعد بجای french kiss باید از chinese kiss استفاده کرد!

 

برایبرداشتن قدم های بزرگ در زندگی حتما از شلوار كردی استفاده كنید!

 

زیبائی شمارا به لوازم آرایشتان تبریک میگوئیم !!!

 

گاهی وقتابه جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش! چون آدمی که ابلهباشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه

 

بندشلوارتم رفیق ولم كنی آبروتو میبرم! جدیدترین اس ام اس تهدید آمیز سال!!!

 

میخوای کسی فراموشت نکنه ازش پول قرض بگیر!!!

 

سعی کنیدتوی مسائلی که به خودتون مربوطه دخالت نکنید ، دیگران زحمتشو میکشن

 

خدایاسیبتو یکی دیگه خورد دهن مارو چرا داری سرویس میکنی !؟

 

هیچوقتحسرت چیزایی روکه نداری نخور مثه عقل،فهم،شعور،درک،انسانیت،شخصیت،خوشگلی حالا مثلامن دارم کجا رو گرفتم!؟

 

یه برره ایاز كنار جن رد میشه! 
جن میگه بسم الله...این دیگه كی بود!؟

 

"بسم رب الشهداء و الصدیقین" دشمنان نظام بهترور دانشمندان بزرگ كشور روی آورده اند، لذا شاید این آخرین پیام من به شما باشد،"حلالم كنید."‎ ‎

 

ناخنمصنوعی ، مژه های مصنوعی، موهای مصنوعی، رنگ پوست مصنوعی و عده ای از خانمها هنوزگلایه می كنند كه "مردان واقعی" پیدا نمی كنند!!

 

خدایا مارابه راه راست هدایت فرما اكه نشد راه راست را به سمت ما كج فرما.

 

مهمانی ،یك دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و مؤدبانه یهشاخه گلِ سرخ بهش می دید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج كن»، امااون گل رو توی سرتون می زنه، چون شدیداً استقلالیه. به این می گن اشتباهِ تاكتیكیدر بازاریابی.

 

جدیدتریناس ام اس غضنفر به نامزدش ! جاروبرقیتم آشغال !!!

 

خبرفوری:....بالاخره لحظاتی پیش ماهواره امید موفق شد بین دو ماهواره روسی و آمریکاییپارک دوبله کند!

 

به یارومیگن : وبا اومده . میگه : چی چی آورده !!!

برچسب ها اس ام اس طنز ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 2,204
  • بازدید کلی : 24,900